The First League of UCMAS Competition 2021

UCMAS IRAN-ALBORZ

 The First League of UCMAS Competition 2021

اولین رویداد بزرگ علمی کشور لیگ یوسی مس ۱۴۰۰ برای گروه سنی ۶ تا ۱۳ سال توسط موسسه نو اندیشان پرتو راه ابریشم نماینده انحصاری یوسی مس در ایران (ucmas) و موسسه علمی آموزشی پیشتازان دانش نماینده رسمی یوسی مس در استان البرز با آموزش یک سیستم منحصر به فرد و نوآورانه با استاندارد جهانی محاسبات ذهنی و چرتکه ای یوسی مس UCMAS_ALBORZ (MITBOARD) بصورت کشوری و در قالب یک پویش ملی با عنوان اولین دوره لیگ محاسبات ذهنی و چرتکه ای شروع به فعالیت نمود .

لیگ یوسی مس – لیگ محاسبات ذهنی و چرتکه ای یوسی مس ۱۴۰۰

اقدامی متفاوت ، حرکتی جذاب در زمانی که همه دانش آموزان و حتی والدین گرفتار بیماری کرونا هستند و درگیر روزمرگی ها و مشکلات روزمره هستند موسسه نواندیشان بنیانگذار سیستم جهانی آموزش محاسبات ذهنی و چرتکه ای در ایران در اقدامی بی سابقه در کشور وجهان شروع به برگزاری ورزش ذهنی با عنوان لیگ محاسبات ذهنی و چرتکه ای در قالب سرگرمی ، تفریح بصورت تیمی با اهدافی بسیار کاربردی نموده است.
دانش آموزان با چرتکه ومحاسبات ذهنی به این صورت دست پیدا میکنند در تابستان داغ دانش آموزان یوسی مس بصورت تیمی و گروهی و درقالب تیم های استانی به رقابتی سالم می پردازند.

لیگی پر از هیجان و پر از انگیزه برای دانش آموزان که در اوقات فراغت تابستان بهترین استفاده از زمان خود ببرند و گام بزرگی در حوزه توسعه و پرورش ذهن خود با یوسی مس که برترین روش توسعه ذهن با عضویت ۸۵ کشور در دنیا می باشد را دربردارند.
لیگ  این رویداد بزرگ بین ۱۶ استان قدرتمند محاسبات ذهنی بنام کشور برگزار می گردد استان البرز – اصفهان – آذربایجان شرقی- تهران و مازندران در این فصل از رقابت ها در لیگ یک به مصاف هم خواهند رفت.
برترین  دانش آموزان استان البرز پس از مسابقات انتخابی کشور دعوتنامه حضور در این رقابت ها را دریافت و طی تشریفات ویژه ای به عضویت تیم ام آی تی MITBOARD – یوسی مس البرز در آمدند.
چهره های سرشناس محاسبات ذهنی کشور و مقام آوران جهانی محاسبات ذهنی وچرتکه ای استان البرز که سما برهانی و پرهام اسدی نیز که شگفتی سازان این رشته در برنامه استعدادیابی عصر جدید بودند این تیم را همراهی خواهند کرد.
در این راستا روز چهارشنبه ۱۳ مرداد،  بازیهای تدارکاتی بین استان های لیگ ۱ برگزار خواهد شد که تیم ام آی تی MIT یوسی مس البرز در این رقابتها با استان اصفهان روبرو خواهد شد.

لیگ یوسی مس 1400

دانش آموزان تیم  ام آی تی یوسی مس البرز با تمام توان و قوا در حال تمرینات ویژه زیر نظر مربیان حرفه ای این استان می باشند و تا کنون رکوردهای بسیار خوبی را ثبت کرده اند.
آموزش چرتکه به کودکان از سال ۱۳۸۹ در ایران توسط موسسه نواندیشان و دراستان البرز توسط موسسه علمی آموزشی پیشتازان دانش نماینده انحصاری یوسی مس و آی مت در استان البرز به نام MITBOARD در حال برگزاری می باشد که اطلاعات لازم در سایت WWW.MITBOARD.COM به صورت کامل ارائه شده است.
دانش اموزان یوسی مس پس از گذراندن اولین دوره شاهد تغییرات بنیادین در خود و نتایج بسیار خوب این رشته در حوزه یادگیری ریاضی، تمرکز، توجه ، اعتماد به نفس ، سرعت عمل و خلاقیت دست پیدا می کنند. از بین بردن ترس از ریاضی و یادگیری مفاهیم پایه ریاضی هم از نتایج کاربردی این رشته می باشد.
کودکان و والدین آگاه که به آینده فرزندانشان اهمیت می دهند یوسی مس و آی مت را می شناسند و ثبت نام فرزندانشان را از طریق سایت WWW.MITBOARD.COM  با حضور در آموزشگاه مرکزی یوسی مس و آی مت در استان البرز واقع در کرج ، طالقانی شمالی به سمت آزادگان ، کوچه جنب فروشگاه فرهنگیان (کوچه نیک دهقان یا کاج) ، روبروی دبستان حضرت فاطمه (س) ، پلاک ۱۲۳ وشماره تماس های ذیل

  • آموزشگاه مرکزی: ۰۲۶۳۲۲۳۶۸۹۰
  • دپارتمان  یوسی مس(A) : ۰۹۰۱۱۸۳۸۳۸۰
  • دپارتمان  یوسی مس(B) : ۰۹۰۱۱۸۳۸۳۸۸
  • دپارتمان آی مت : ۰۹۰۱۱۸۳۸۳۸۵
  • تعیین وقت مشاوره (حضوری): ۰۹۰۱۱۸۳۸۳۹۰  

انجام می دهند.

اطلاعات کامل موسسه در صفحه اینستاگرام ucmas_alborz موجود می باشد.

رقابت دانش آموزان منتخب تیم محاسبات ذهنی لیگ ۱۴۰۰ یوسی مس با حضور ۱۱۰ نفر از دانش آموزان البرز شروع شد. 

 جهت مشاهده نتایج لیگ یوسی مس ۱۴۰۰

لیگ یوسی مس 1400
لیگ یوسی مس 1400

 جهت تمرین وانجام  مسابقه لیگ یوسی مس ۱۴۰۰

لیگ یوسی مس 1400
لیگ یوسی مس 1400