مسابقه خرید توجه

۵/۵ - (۱ امتیاز)

مسابقه خرید توجه

امروزه در دنیایی زندگی می کنیم که لقب انقلاب صنعتی به خود گرفته و در این گیر و دار مشکلات و روزمرگی های اطراف مان ، روز به روز وابستگی ما به ابزارهای تکنولوژی از قبیل فضای مجازی ، اینترنت ، موبایل و کامپیوتر بیشتر کرده است .

ابزارهایی که جزء ضروریات زندگی ما شده اند و آرام آرام ب عنوان پای ثبت امورات و فرایندهای فعالیت های صبح تا پاسی از شب در حال خدمت رسانی به ما یا خرید زمان های زندگی ما هستند .ابزراهایی که به شدت برای سلامتی ما مضر هستند

مسابقه خرید توجه
مسابقه خرید توجه

چند ساعت از زمان مان را در فضای مجازی هستیم ؟

آیا تاکنون زمان دقیق استفاده از اینترنت ، تلویزیون ، فضای مجازی مثل اینستاگرام ، واتس آپ ، تلگرام و … را یادداشت و محاسبه نموده اید ؟

آیا زمان فعالیت های مهم و ضروری یا مفید را با غیر مفید تفکیک کرده ایم ؟

برای یک هفته تمامی زمانهای مفید و غیر مفید استفاده از فضای مجازی را یاددشت و ثبت کنید و آخر هفته آن را تحلیل کنید … شما هم به این نتیجه خواهید رسید که این فعالیتها عامل بسیار مخرب و مضر و اعتیاد آور برای ذهن ما هستند که بی اعتنایی به آنها خطر بزرگی برای سبک زندگی ما خواهد بود و ما حتما باید در این دنیای مدرن امروزی برنامه منسجمی برای اهمیت ویژه به ذهن و روح خود داشته باشیم. همانطور که همواره در تلاش هستیم به جسم خود اهمیت بدهیم از رژیم های غذایی و لارغری یا چاقی و …. گرفته تا مراجعه به پزشک جهت سلامتی اعضای بدن یا مراجعه به به آزمایشگاهها و دندانپزشکی و متخصصین پوست و مو که برای ما اهمیت ویژه ای دارند . ولی باید به این نکته مهم توجه داشته باشیم که متخصصان و عصب شناسان و محققان بر این باورند که خداوند متعال تمامی اعضای بدن ما را آفریده که مغز ما را به دوش بکشند و از این عضو فرمانده و توسعه آن نباید غافل باشیم . و حداقل زمان ۵۰ درصدی برای توسعه ذهن و روح خود اختصاص دهیم .

مسابقه خرید توجه
یوسی مس و یوسی ام۳ – برترین روش توسعه ذهن در دنیا

چند سوال کاربردی در خصوص توسعه ذهن :

چگونه تغذیه سالم مغزی ایجاد کنیم ؟

چگونه و در چه محیطی میتوانیم به آرامش مغزی و ذهنی دست پیدا کنیم ؟

چگونه میتوانیم ذهن خود را در برابر اخبار بد و مشکلات و روزمر گیها فیلتر کنیم و در امان بداریم .

اخبارهایی از قبیل مرگ و قتل و حوادث ناگوار ، جنگ ها ف در گیریها و کشتارهایی که در کشورهایی مثل افغانستان و یمن و سوریه و…. اتفاق می افتد و یا میزان امار فوتیهای پاندمیک کرونا که روزانه می شنویم و یا تصاویر زیادی از اینها را ملاحظه می کنیم .

اگر یک لیستی از اخبار ورود به ذهن خود تهیه کنیم خواهیم دید که حدود ۹۸ در صد اخبار محیط ما را خبرهای بد احاطه کرده و دریغ از یک خبر خوب که انهم آیا عملی خواهد شد یا نه ؟

در این بمباران اطلاعاتی و ماراتن و مسابقه خرید توجه که همه این ابزار در صدد خرید توجه و زمان مفید ما هستند ما چه وظیفه ای برای سالم ماندن ذهن خود داریم ؟

یوسی مس برترین روش توسعه و پرورش ذهن کودکان – همزمان با ۸۵ کشور دنیا در ایران – نمایندگی رسمی محاسبات ذهنی و چرتکه ای استان البرز

در این شرایط ما چه وظیفه ای در برابر سبک زندگی خود و روح و ذهن خود داریم . آیا ما آفریده شدیم تا مدام در معرض اخبار بد باشیم که در برابر شادی های قرار گرفته و ارام آرام فرهنگ شاد بودن را از سبک زندگی خود حذف می کنیم .

محققان ودانشمندان معتقدند انسانهای شاد حوصله بیشتری برای یاد گیری تمرین ، پشتکار و امید به زندگی را دارند و معمولا انسانهای موفقی هستند که افراد را با یکدیگر متمایز می سازند و شادی نقش ویژه ای در این موفقیت منحصر به فرد و درونی ایفا می کند .

و دوری از شادی نتیجه ای منفی خواهد داشت و عادات منفی همانند افسردگی و ناراحتی ، پریشانی و بی حوصلگی و … گریبانگیر زندگی ما خواهد شد .و کارها و فعالیتهای ما را دچار اختلال خواهد نمود .

بدتر از همه بچه های ما در این محیط فقیر و دور از شادی که نیاز به محیط غنی و ارتباط عاطفی خوب و شاد دارند بزرگ می شوند که منجر به تنهایی و عدم ارتباط با دیگران می شویم …

ارتباطی که در گذشته بچه ها در کوچه پس کوچه ها با بازیهای مختلف تجربه میکردند و الان با بازیهای رایانه ای در پس زمینه نور آبی گوشیها یا صفحات تلویزیون تجربه میکنند و ساعتها بدون هیچ تعامل و ارتباط ، بدون انجام هیچ کا رگروهی ، بدون کسب هیچ مهارتی و بدون اینکه متوجه زمان شوند مشغول هستند . و دچار بیماریهای بیشماری می شویم که از آن غافل هستیم .

مدیریت موسسه و مشاورین مجرب و کار آزموده آماده ارائه خدمات مشاوره تحصیلی رایگان و پلن های موفقیت برای اعضای موسسه هستند جهت رزرو با شماره ۰۹۰۱۱۸۳۸۳۹۰ یا ۰۲۶۳۲۲۳۶۸۹۰ تماس حاصل فرمائید .

چگونه میتوانیم سبک زندگی خود را تغییر دهیم ؟

ذهن ما همچون جسم ما نیاز به نگهداری و مراقبت دارد ، مغر ما حدود ۱۰۰ میلیارد سلول عصبی دارد که نیاز مند مراقبت هستند .. ۱۰۰ میلیارد سلول عصبی همانند ۱۰۰ میلیارد سرباز هستند که منتظر فرمان ما از محیط هستند و وظیفه ما نگهداری و مراقبت از آنها و رسیدگی به آنها ست .

باید همین الان تصمیم جدی بگیریم و مبارزه واقعی خود را برای تغییر سبک زندگی و بدست اوردن شادی شروع کنیم .

۱- مدیریت فکری و فردی و تسلط بر افکار خود با قدرت و تکنیک حق انتخاب آگانه

۲- تمرین دستورات مثبت ذهنی برای فعالیتهای روزمره و انتخاب شعارهای با موضوع ویژگیهای مثبت تان برای تمرین روزانه که از عمق جان آن را باور دارید وبیان می کنید (این شما هستید که تصمیم میگیرید)

۳- عادات تاثیر گذار بر محیط که سر سوزن امروز شما را از دیروزتان بهتر کرده و فردا یتان را به سمت پیشرفت تغییر می دهد باید بدانیم که همه قابلیت تغییر ، و قدرت بخشی به خود را داریم . بقول ارسطو : ما همانی هستیم که به آن می پردازیم . پس رشد و تعالی نه عمل بلکه عادت است .

برای داشتن عادات موثر دانش ، اشتیاق و مهارت لازم هست .

از خود سوال کنیم : چه عادات بدی دارم ؟

چه عادات خوبی را در خود ایجاد کنم زندگیم بهتر می شود ؟

چه عادت هایی در خودم ایجاد کنم که زندگی من زیر و رو شود ؟

۴- کشف نیازهای شخصی و مورد علاقه و رسیدن به آنها که از ارزشهای زندگی شما هستند

اما موسسه علمی آموزشی پیشتازان دانش یا همان  MITBOARD چه ماموریتی دارد؟

MIT BOARD

Mind Intelligence Talent Board

IMATHSUCMASUCM3BARSA

IRAN – ALBORZ

WWW.MITBOARD.COM

گروه علمی آموزش پیشتازان دانش با نام ام آی تی بورد mit board نماینده انحصاری و رسمی سیستم جهانی UCIC در استان البرز شهریار و ملارد می باشد که از سال ۱۳۸۹ فعالیت تخصصی خود را در حوزه پرورش و توسعه ذهن برای گروه های سنی سه تا هفت سال ، ۶ تا ۱۳ سال و سیزده تا سی و پنج سال آغاز نموده و گامهای بلندی در این مسیر برداشته است .

 آی مت ( من ریاضی را دوست دارم )  IMATHS  یا همان  I LOVE mathematics  

یادگیری مفاهیم پایه ریاضی با بازی به زبان ریاضی برای کودکان سه تا هفت سال – یادگیری غیر مستقیم مفاهیم و مهارتهای مربوط به سن خودشان – همگام با استانداردهای جهانی – همه آموزشها بصورت سلسله مراتبی بر اساس مراحل رشد شناختی اتفاق می افتد

در ای مت پنج هدف اصلی رصد می شود : ازبین بردن ترس از ریاضی – درک و استدلال در عمل – انتقال مفاهیم پایه ریاضی – توسعه مهارت فکر کردن (تفکر خلاق) – برداشتن موانع خلاقیت

برای ثبت نام این گروه سنی اینجا کلیک کنید یا با شماره کارشناس دپارتمان مربوطه تماس حاصل بفرمائید :  ۰۹۰۱۱۸۳۸۳۸۵ – ۰۲۶۳۲۲۳۶۸۹۰

 

 یوسی مس ( مفهوم جهانی محاسبات ذهنی)  UCMAS یا همان   Universal Concepts of Mental Arithmetic Systems برای گروه سنی ۶ تا ۱۳ سال

سیستم جهانی آموزش محاسبات ذهنی و چرتکه ای با تکنیک های منحصر بفرد یو سی مس (آموزشهای صحیح با استانداردهای جهانی – حافظه حسی ) یا همان آموزش چرتکه که بهترین آموزش برای توسعه و پویایی ذهن کودکان و نوجوانان گروه سنی ۶ تا ۱۳ سال می باشد .

https://aparat.com/v/z7gxd

یوسی مس و آموزش چرتکه علاوه بر بالا بردن قدرت یادگیری در ریاضی و محاسبات ذهنی باعث از بین رفتن ترس از ریاضی می شود که بر اساس تحقیقات حدود ۷۰% مردم با ریاضیات راحت نیستند و با آن مشکل دارند و آنرا سخت ترین و دشوار ترین درس تلقی می نمایند .

در یوسی مس فراگیران با مفاهیم اعداد و محاسبات سر و کار دارند که نتایج حیرت انگیزی از قبیل توجه و تمرکز فوق العاده ، پویایی دو نیمکره ذهن ، سرعت عمل فوق العاده ، قدرت شنیداری بالا ، تیزبینی ، اعتماد بنفس و … را در بر دارد

نمونه ای از موفقیت های فارغ التحصیلان یوسی مس را در برنامه بزرگ استعداد یابی عصر جدید با اجرای آقای احسان علیخانی مجری محبوب کشور و هنر نمایی سما برهانی و پرهام بنی اسدی که به مرحله نیمه نهایی راه یافتند ملاحظه نمودید . سما و پرهام شگفتی سازان این برنامه پر طرفدار تلویریونی بودند که نزدیک به سه میلیون رای کسب کردند .

با سما و پرهام بیشتر آشنا شوید

 

برای ثبت نام این گروه سنی اینجا کلیک کنید یا با شماره کارشناس دپارتمان مربوطه تماس حاصل بفرمائید :  ۰۹۰۱۱۸۳۸۳۸۰-۰۹۰۱۱۸۳۸۳۸۸ – ۰۲۶۳۲۲۳۶۸۹۰

 یوسی ام۳ ( ذهن پویا ، تفکر خلاق ، حافظه کارا )  ucm3  برای گروه سنی ۱۳ تا ۳۵ سال

Universal Concepts of mindset, mental fitness & memory application

به معنای مفهوم جهانی در حوزه حافظه ، سلامت ذهن و طرز تفکر می باشد که زیر نظر موسسه جهانی و کشوری برای سلامت ذهن و حافظه طراحی شده است .

در یوسی ام ۳  از یکسری مفاهیم علمی ، یافته های انجمنهای روانشناسی ، از استاد تمام و پروفسورهای دانشگاهها در حوزه روانشناسی و روانشناختی کمک گرفته که پس از اخذ مجوزهای لازم در نمایندگی یوسی ام۳ استان البرز به مدیریت و سرپرستی آقای مهندس برهانی برگزار می شود

برای ثبت نام این گروه سنی اینجا کلیک کنید یا با شماره کارشناس دپارتمان مربوطه تماس حاصل بفرمائید :  ۰۹۰۱۱۸۳۸۳۸۵ – ۰۲۶۳۲۲۳۶۸۹۰-۰۹۰۱۱۸۳۸۳۹۰

 

فرم ثبت نام تست هوش و استعداد یابی

تاریخ تولد:(ضروری)
لطفا شماره همراهی بنویسید که همیشه در دسترس باشد.

۲ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *